به همین منظور این طلاب جهادی، در مسجد جامع ازگل مستقر شده و به فعالیت های تبلیغی متنوعی مشغول شدند که اهم این برنامه ها به شرح ذیل می باشد.

Sardar Soleymani-Dey 1400-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (1)Sardar Soleymani-Dey 1400-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (2)
۱ – ایجاد چند ایستگاه صلواتی در منطقه (روبه روی ایستگاه متروی شهید محلاتی، در بازار روز و…) در این ایستگاه های صلواتی علاوه بر توزیع چای و دمنوش و… اقلام و محصولات فرهنگی نیز عرضه گردید؛

۲ – فضا سازی محیطی در سطح منطقه شامل سیاه پوش نمودن و نصب کتیبه های شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، نصب بنرهای مزین به تصویر شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، ایجاد نمایشگاه های تصویری در فضاهای ممکن و…؛

۳ – اجرای سرود در سطح مساجد و مدارس؛

Sardar Soleymani-Dey 1400-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (3)Sardar Soleymani-Dey 1400-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (4)Sardar Soleymani-Dey 1400-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (5)
۴ – اجرای تعزیه و تئاتر در سطح مدارس و اماکن مناسب؛

۵ – تبلیغ در مترو و اماکن عمومی با توزیع بروشور و عرض تسلیت به مردم و تبلیغ چهره به چهره؛

۶ – ایجاد روضه خانگی با اعزام مبلغ و هماهنگی و پشتیبانی؛

۷ – اجرای برنامه های تبلیغی و برپایی نماز و… با هماهنگی قبلی در سطح مجتمع‌های مسکونی و اماکن مناسب؛

۸ – اجرای ویژه برنامه خاص شهادت حاج قاسم سلیمانی در دومین سالروز شهادت.

Sardar Soleymani-Dey 1400-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (6) Sardar Soleymani-Dey 1400-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (7)
طلاب حوزه علمیه امام خمینی رحمه الله ۲ در روز شهادت حاج قاسم سلیمانی با ویژه برنامه‌ای در سطح منطقه ۱ تهران به بزرگداشت یاد و نام آن سردار آسمانی پرداختند. طلاب و کادر این حوزه در قالب ۱۴ گروه ۴ الی۵ نفره در شریانهای اصلی و پر رفت و آمد منطقه مستقر شده و با نصب و توزیع بیش ۱۰ هزار پوستر و عکس از سردار دلها و تبلیغ چهره به چهره فضای حاکم بر محیط این منطقه را منور به یاد ابرقهرمان دوران معاصر نمودند. ایشان از ساعت ۸ صبح تا بعد اذان مغرب بی وقفه فعالیت داشتند و گروه پشتیبانی به صورت مداوم اقلام فرهنگی و البته پذیرایی بسیار مختصری را در سرمای دی ماه به ایشان می رساند. اجرای این ویژه برنامه ادای دینی از سوی طلاب حوزه علمیه امام خمینی رحمه الله۲ به روح پر فتوح آن سرباز ولایت و سردار فاطمی بود.

Sardar Soleymani-Dey 1400-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (8)