خلوت انس با حضرت دوست، با زبان روزه، با دل بریده از دنیا و اهل دنیا صفای باطن را صد چندان می نماید و چون پیله ای ابریشمین روح را مهیای پرواز می کند.

طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) شعبه (۲) هرساله در هفته عبادت و بندگی (یک هفته تعطیلی در ایام و لیالی قدر) چند روزی را معتکف می شوند و با خلوت گزینی در یکی از مساجد به راز و نیاز با پروردگار خویش می پردازنداعتکاف در مسجد باصفا و پر قدمت مروی این بار توفیق ارزشمندی بود که نصیب گردید.

Etekafe Mahe Ramazan 1401-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (1) Etekafe Mahe Ramazan 1401-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (2)

بهره مندی از فیوضات استاد گرانقدر حضرت «آیت‌الله تحریری مدظله»، «آیت الله فیاضی مدظله»  و «آیت الله صدیقی مدظله» از جمله برکات رمضان امسال است که خداوند عنایت فرموده و طلاب این حوزه علمیه توفیق تلمذ در محضر این اساتید برجسته اخلاق و معرفت را دارند.

در ایام اعتکاف، برگزاری حلقه های علمی با موضوع شرح مناجات ابو حمزه، جلسات تجزیه و ترکیب و مباحثه و… از ثواب ارزشمند تحصیل علم که خود از اعمال شب‌های قدر است بهره از برنامه های مستمر و روزانه طلاب است!

Etekafe Mahe Ramazan 1401-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (3) Etekafe Mahe Ramazan 1401-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (4)

حضور استاد «دکتر اسفندیاری» (رییس دانشگاه صدا و سیما) در جمع با صفا و معنوی طلاب نیز فرصت مغتنمی برای آموختن نکات مهمی پیرامون سواد رسانه ای نیز از دیگر برنامه های جذابی بود که طلاب از آن استفاده کردند.


Etekafe Mahe Ramazan 1401-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (5) Etekafe Mahe Ramazan 1401-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (6) Etekafe Mahe Ramazan 1401-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (7) Etekafe Mahe Ramazan 1401-Madrese Emam 2-Thaqalain_IR (8)