یک کسی است که ما یکی دو بار هم پیش او رفتیم، با او صحبت کردیم، جوابی هم نداشته است، او را دعوت به مناظره هم کردیم، دو، سه ساعت هم، با هم بحث کردیم، بخشهایی از آن هم منتشر شد، در جلسه قبول میکند، بعد از جلسه، دوباره تا فاصله میگیریم، همان حرفها را تکرار میکند. باز در جلسهی حضوری حرفی ندارد، مثلاً یک روایت از یکجایی آورده است «لَیسَ علی حُرَّهِ الْمُسْلِمَهِ أَنْ تُصَلِّیَ وَ هِیَ مَکْشُوفَهُ الرَّأْسِ» اشکال ندارد زن مسلمان نماز بخواند سر او باز باشد. خوب برادر من قبل و بعد از این روایت هم یک روایاتی وجود دارد که منع کرده است. به چه دلیل آنها را رد کردی، این را پذیرفتی؟! این همان خطری است که بنده عرض کردم با این مسئله بین ما و متخصّصین فاصله بیندازند و مردم عادی که نمیتوانند حقّ و باطل را در این موضوعات تشخیص بدهند… چون تخصّصی است، اینطور نیست که مثل یهودیها بگویند: هر کسی حق ندارد برود یاد بگیرد نه؛ هر کسی اگر استعداد آن را دارد حق دارد یاد بگیرد ولی تا وقتی که یاد بگیرد فعلاً تشخیص نمیتواند بدهد. خوب این روایت قبل دارد، بعد دارد، مخالف دارد، به چه دلیل این را پذیرفتی، آن یکیها را نپذیرفتی؟ سیرهی متشرّعه را چه کار میکنی؟ اجتماع شیعه و سنی را چه کار میکنی؟
کلید شبهات نقلی
کلیپ صوتی از حجت الاسلام کاشانی
در حال لود شدن فایل های صوتی...
فهرست بخش های سایت
- آموزش (۱۰)
- اثرها (۸۹۸)
- اسناد مظلومیت حضرت زهرا سلام الله علیها (۹)
- افکار و عقاید وهابیت (۱)
- اینفوگرافیک (۱۴)
- تحریف در منابع اهل سنت (۱۰)
- چند سوال از اسلام اموی (۲)
- عکس نوشته ها (۶۹)
- کلیپ تصویری (۹۴)
- میراث مخطوط اسلامی (۵۹)
- نکاتی از کتاب شریف الغدیر (۶۵۱)
- اخبار (۱,۵۹۰)
- تهذیب (۳۲)
- حوزه علمیه امام خمینی(ره) ۲ (۱۷)
- صفحات اساتید (۴,۴۲۶)
- استاد آقازاده (۲۶)
- استاد آل یمین (۲)
- استاد بلندقامت (۱۵۵)
- استاد جانباز (۱۰۵)
- استاد حسینی (۳۰)
- استاد حسینیان (۶۸)
- استاد رنجبریان (۴۹)
- استاد رهدار (۱۳)
- تمدن اسلامی (۱۱)
- استاد سیری نژاد (۹)
- استاد شهریاری (۲۹)
- درس خارج (۲۸)
- کتاب الخمس (۲۸)
- درس خارج (۲۸)
- استاد علوی (۸)
- استاد کاشانی (۳,۴۳۳)
- مطالب منتخب (۴۸)
- استاد محسنی (۳۳۰)
- استاد معظم حائری شیرازی (۱۱۲)
- استاد معظم صدر حسینی (۱۲۶)
- اندیشه ی نظری اسلام (۸)
- دروس خارج اصول (۲)
- دروس خارج فقه (۱۱۶)
- امر به معروف و نهی از منکر (۷)
- انکار ضروری و ارتداد (۷)
- باب غناء (۱۲)
- کتاب الجهاد (۶۳)
- کتاب القضاء (۲۰)
- کتاب شهادات (۷)
- استاد معظم غیب غلامی (۱۵)
- شناخت مذهب حنفی (۶)
- شناخت مذهب شافعی (۴)
- شناخت مذهب مالکی (۵)
- استاد معظم فاطمی نیا (۲۷۰)
- سیری در صحیفه سجادیه (۱۱۵)
- سیری در نهج البلاغه (۲۸)
- فضائل انسانی از دیدگاه اهل بیت(ع) (۱۳)
- متفرقه (۷۹)
- استاد معظم فیاضی (۲۰۶)
- خداشناسی فلسفی (۵۱)
- درس معرفت شناسی (۱۰۵)
- شرح اصول کافی (۴۷)
- استاد معظم کاهانی (۳۷۹)
- استاد معلمی زاده (۱۲)
- استاد میری (۷۶)
- تفسیر قرآن (۴۰)
- جریان های فکری ـ فرهنگی جهان اسلام (۷)
- درس خارج اصول (۲۱)
- مقالات (۷)
- مدیریت آموزش های کاربردی (۱۴۰)
- ۰۱ – مکالمه عربی (۷۶)
- ۰۲ – مکالمه انگلیسی (۳۹)
- مرکز علوم اسلامی (۵۳)
- معاونت پژوهش (۴۱۶)
- پژوهش ها (۴۱)
- علوم قرآن و تفسیر (۱۵)
- کلام و فلسفه دین (۱)
- منطق و فلسفه (۲۳)
- منابع و روش پژوهش (۳۸)
- روش تحقیق (۲۴)
- معرفی منابع (۱۰)
- نشست ها (۱۲۲)
- تاریخ (۲۷)
- علوم تربیتی (۲)
- علوم حدیث (۳۳)
- علوم قرآن و تفسیر (۷)
- فقه و اصول (۱۰)
- کلام و فلسفه دین (۱۱)
- منطق و فسلفه (۲)
- همایش ها (۱۷)
- پژوهش ها (۴۱)
تازه ترین ها
-
درآمدی بر سیره اهل بیت(علیهم السلام) ـ جلسه هشتم
حجت الاسلام طباخیان؛ ۲۸ آذر ۱۴۰۳ -
اشتیاقِ معصومین به هدایتِ ما
حجت الاسلام کاشانی -
مراسم روضه هفتگی وفات حضرت اُمّ البنین (سلام الله علیها)
آیت الله ابراهیمی؛ ۲۷ آذر ۱۴۰۳ -
حاجتِ دائمیِ حضرت موسی بن جعفر علیه السلام
حجت الاسلام کاشانی -
سلسله جلسات سیری در نهج البلاغه ـ جلسه دوازدهم
حجت الاسلام وحیدی؛ ۲۵ آذر ۱۴۰۳ -
آیا حرف زدن کافیست؟
حجت الاسلام کاشانی -
توجه به امام زمان ارواحنافداه در مواجهه با مشکلات
حجت الاسلام کاشانی -
روضه حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهما
حجت الاسلام کاشانی -
مؤمن و منافق؛ در برابرِ امیرالمؤمنین صلوات الله علیه
حجت الاسلام کاشانی -
اهمیّتِ هدایت، حتّی در میان میدان جنگ
حجت الاسلام کاشانی -
مناهج الوصول ـ جلسه سی و ششم
حجت الاسلام محسنی؛ ۱۹ آذر ۱۴۰۳ -
آشنایی با اصول و شیوههای نقد کتاب ـ جلسه دوّم
حجت الاسلام دکتر جانباز؛ ۱۹ آذر ۱۴۰۳ -
هر جایی حضور پیدا نکن!
حجت الاسلام کاشانی -
سلسله جلسات سیری در نهج البلاغه ـ جلسه یازدهم
حجت الاسلام وحیدی؛ ۱۸ آذر ۱۴۰۳ -
اولین قدمِ بندگی
حجت الاسلام کاشانی
پاسخ دهید