حجت الاسلام عادل محسنی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تشکیل گروه جهادی «حی علی الجهاد» خبرداد و گفت: گروه جهادی «حی علی الجهاد» به منظور پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا و انجام عملیات‌های میدانی با حضور طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شکل گرفته است.

وی مراقبت از سلامت جسمی و روحی سالمندان در برابر کرونا را بسیار مهم دانست و ادامه داد: یکی از وظایف مهم گروه جهادی «حی علی الجهاد» خرید روزانه مایحتاج سالمندان محله ازگل است که از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ عصر انجام می شود.

حجت الاسلام محسنی اضافه کرد: لازم به ذکر است این گروه جهادی پوستری را با این مضمون «طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) جهت خرید روزانه شما آمادگی دارد» به همراه شماره تلفن در برج‌ها و سوپرمارکت‌ها نصب کرده است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با بیان اینکه یکی از راه‌های کنترل شیوع کروناویروس ضدعفونی کردن سطوح و گندزدایی مکان‌ها و وسایل عمومی است، اظهار داشت: جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) از ساعت ۲۳ در اقدامی جهادی به ضد عفونی مکان‌های عمومی مانند ایستگاه‌های اتوبوس، پارک‌ها و خودپرداز‌های محله ازگل و اراج پرداختند.

وی ادامه داد: جهادگران عرصه سلامت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با مشارکت و همکاری برخی بسیجیان مساجد شهرک شهید محلاتی به گندزدایی و ضد عفونی معابر عمومی، پمپ بنزین ها و پارک های منطقه یک تهران اقدام می کنند.

حجت الاسلام محسنی با تاکید بر اینکه با مشارکت و همراهی مردم می توانیم ویروس منحوس کرونا را شکست دهیم، ابراز کرد: مردم در مبارزه با کرونا باید صبور باشند و با بهره گیری از معنویت ماه رجب و توسل به اهل بیت(ع) خاصه حضرت زهرا(س) با لفظ «یا فاطمهُ أغیثینی» در کنار رعایت توصیه های بهداشتی از امدادهای الهی جهت مهار و نابودی این بیماری استمداد طلب کنند.

یادآور می شود طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) پیش از این نیز با برگزاری اردوهای جهادی به یاری روستاییان اطراف تهران و مناطق سیل زده و زلزله زده شتافته بودند.

HayaAlalJahad (1) HayaAlalJahad (2) HayaAlalJahad (3) HayaAlalJahad (4)