بسم الله الرحمن الرحیم

وَعَدَ اللّٰهُ الَّذِینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ عَمِلُوا الصّٰالِحٰاتِ لَیَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِی الْأَرْضِ کَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ


سلام و درود خداوند بر مردم مقاوم و شهید پرور خوزستان ، سلام ما به حضرت آیت الله موسوی جزائری نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان ؛

باز هم دستان به خون آلوده استکبار جهانی و ایادی منطقه ای آنها ، کربلائی دیگر در خوزستان رقم زد، و در سالروز شروع جنگ تحمیلی، داغی دیگر بر دل مردم عزیز خوزستان بلکه در دل تمامی مردم ایران نهاد.

این ترورهای کور و حملات ناجوانمردانه ، نشانگر ناتوانی دشمنان در جنگ اقتصادی است. همان ها که امید بسته بودند با ایجاد تلاطم در امور اقتصادی کشور و با کمک مزدوران و خائنان داخلی، مردم را به خیابان ها بیاورند و تلاشی دیگر برای براندازی انجام دهند. وقتی کوتاه اندیشان صبر انقلابی مردم را دیدند، خود به ستوه آمده و به فکر انتقام گیری از مردم افتادند. آنان با این نقشه شوم ، بیش از گذشته خود را در مقابل مردم ، رسوا و بی آبرو نمودند.

ما طلاب واساتید بسیجی حوزه های علمیه استان تهران ، ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و مردم عزیز خوزستان به خصوص حضرت آیت الله موسوی جزائری دامت برکاته ، از مسئولین امنیتی و نظامی خواستاریم تا برنامه ریزان و حامیان مالی و معنوی آن ها را شناسایی وتعقیب نمایند واز قوه قضاییه خواستاریم آنهارا به سخت ترین وجه ممکن به جزای اعمال دردمنشانه خود برسانند واینگونه اقتدار ایران اسلامی را عبرت بدخواهان کنند.

همچنین از دولت ، مجلس و قوه قضائیه می خواهیم با تلاش مجدانه در حل مشکلات اقتصادی کشور و مردم و با برنامه ریزی صحیح و انجام اقدامات موثر، از خون های به ناحق ریخته شده شهیدان انقلاب اسلامی دفاع نمایند .

وچون همیشه خواب های آشفته دشمنان را بی تعبیر گذارند.

بسیج اساتید حوزه های علمیه استان تهران
مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران
حوزه علمیه امام خمینی(ره) تهران