آیت الله سیفی مازندرانی در درس خارج فقه امروز  صبح شنبه ۱۵/۰۸/۹۵ مطالبی را فرمودند بسیار مهم که بخشی از آن را می توانید مطالعه بفرمایید .

در حکمت ۴۲۴ نهج الباغه  حضرت دروصف اولیاء خدا می فرماید:( أَعْدَاءُ مَا سَالَمَ النَّاسُ)  اولیاء خدا دشمن آن چیزی هستند که عموم مردم با آن خو گرفتند . چطور دشمن هستند مثلا بعضا اشخاص چنان با بعضی از این لهو و لعب ها  مثل :غناء خو می گیرند که حتی برای توجیه کار خودشان متوسل به مرجع تقلید وصاحب فتوا می شوند ، تا اینکه به گونه ای سوال را مطرح بکنند که این مرجع تقلید یک جوازی برای او صادر کند .

در روایت است که ریان بن‏ صلت می‏گوید: روزی  درخراسان به حضرت رضا گفتم: مأمون عباسی از قول شما نقل کرده که درغناء ترخیص داده‏ اید وحضرت فرمود: (کذب الزّندیق ) بی دین دروغ می گوید. من این گونه به او نگفتم. او از من درباره غناء پرسید. پاسخ دادم که مردی بر امام باقر ـ علیه‏السلام ـ وارد شد و از حکم غناء از او سؤال کرد، آن حضرت فرمود: وقتی خداوند بین حق و باطل جدا کند، غنا در کدام قسمت قرار خواهد گرفت؟ گفت: در صف باطل. فرمود: تو خود حکم آن را بیان کردی.( وسائل‏ الشیعه، ج۱۲، ابواب ما یکتب به، باب ۹۹، ح ۱۴)..

بیزاری امام رضا علیه السلام  درحدی بود که در مورد آن شخص فرمود (کذب الزندیق) از این کلام معلوم می شود که خیلی این کار یعنی غناء در نزد حضرت مبغوض بود وبا عباسی به مثل یک دشمن برخورد کرد و هم نسبت کذب وهم نسبت زندیق بودن را به اوداد.

آقا یون وفضلا شما تک تکتان مسئول هستید وقتی امروز کسی که تریبون مجلس را در دست دارد  بیاید ودر دانشگاهی بگوید  اگر امام رضا هم بود شاید در این  مجالس کنسرت می نشست .

آبروی شهید مطهری را بردید شما، خلف نا صالح هستید با چنین لفظی که حتی پای امام معصوم را برای مطامع جناحی خودتان وسط می کشید.