چرا آقای بخاری که مجبور شد فدک را آشکار کند از این میراث شروع کرد؟ چون اگر از میراث شروع نمی‌کرد کفر خلیفه ثابت می‌شد، او نمی‌خواست این اتّفاق بیفتد. چرا کفر ثابت می‌شد؟

آن چیزی که شیعه به آن معتقد است، در کتب غیر شیعه هم آمده است، آقای بخاری تحریف کرده است و بعد از آن تقریباً منابع مهم دیگر ننوشتند این بود که رسول خدا فدک را به دخترش هدیه داد. فدک را که هدیه داد وقتی رسول خدا شهید شد حکومت کارگرهای حضرت زهرا را بیرون کرد، فدک را تصرّف کرد. حضرت تشریف بردند یک خطبه‌ای خواندند گفتند باید فدک را به ما بدهید. قبل از این‌که خطبه را بخوانند محاجّه شد. گفتند از کجا معلوم که این برای شما است شاهد بیاورید؟ حضرت شاهد آورد، شاهدها را قبول نکردند.

چند بار عملیات کفرآمیز انجام شد، برای همین بود که او مجبور شد از ارث شروع کند. وقتی ماجرای شهود را قبول نکردند حضرت فرمود: پس ارث است، حالا همسران او هم ارث می‌برند باشد ولی بخش اعظم آن به من می‌رسد. بعد فرمود: ارث من را بدهید.

بخاری از ارث شروع کرد. اگر این اتّفاق چند بار افتاده باشد آن فرد اوّل کافر شده است. یعنی آدم در هر یکی کافر می‌شود. ۱- آقایان معتقد هستند صحابه‌ی پیامبر راستگو هستند. شکی که حضرت زهرا (سلام الله علیها) از اصحاب پیامبر است، کسی شک دارد؟ در تاریخ پیدا شده است کسی شک کند؟ هیچ کس نبوده است.

مگر شما نمی‌گویید صحابه‌ی پیامبر همه عادل هستند؟ اصلاً شما نباید شاهد می‌خواستید، چون این یعنی اوّلاً نپذیرفتن عدالت حضرت زهرا. ثانیاً دختر پیامبر جزو اهل بیت است و ما کار نداریم که تحریف اهل بیت چیست، شیعه چه می‌گوید، سنی چه می‌گوید، همه هر چه اختلاف دارند سر یک چیز اختلاف ندارند که آیه‌ی تطهیر در مورد حضرت زهرا هم نازل شده است. خدا به طهارت این بانو شهادت داده است. بعد شما سر یک تکّه زمین راستگویی او را قبول نمی‌کنید؟!